Banner
Banner
cmc
 
  • Welkom
  • Wat
  • Bestuur
  • Partners
  • Waar
 
Home » Partners
CMC Partners PDF Afdrukken

BVA
BVA bond van adverteerders is dé vertegenwoordiger van adverteerders en heeft als doel: het bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van

leden. Circa 160 belangrijke adverteerders vormen samen de BVA. Zij vertegenwoordigen 3 van de ruim 5 miljard euro die jaarlijks in communicatie wordt geïnvesteerd.
https://www.bva.nl/

VEA VEA
De VEA is een zeer actieve vereniging van ruim 125 professionele, toonaangevende communicatieadviesbureaus in Nederland. Als motor van de branche werkt de VEA aan verdergaande professionaliteit,
creativiteit en effectiviteit binnen het communicatievak. Zij doet dat door te stimuleren, motiveren en innoveren. Daarnaast behartigt de VEA de belangen van haar leden bij de overheid, opdrachtgevers, media en toeleveranciers. Met vuur, elan en ambitie wordt de vrijheid van commerciële communicatie bepleit.
https://www.vea.nl/

 SPOT
SPOT, het kenniscentrum voor televisiereclame, is een organisatie van de verkoopmaatschappijen van de Nederlandse televisiezenders. Zij houdt zich bezig met de vele facetten van televisiereclame en in het bijzonder
met de effectiviteit van televisiereclame. SPOT verzamelt haar kennis op basis van gedegen wetenschappelijk onderzoek. Alleen vanuit een dergelijke kennis kan de markt op een adequate wijze worden voorzien van informatie. Deze inspanningen gaan gepaard met het toegankelijk maken van de onderzoeksresultaten. Onder meer via de website wordt zoveel mogelijk van de bevindingen openbaar gemaakt en zijn datafiles toegankelijk om zelf analyses te maken. Daarnaast organiseert SPOT diverse bijeenkomsten waarop de uitkomsten worden gepresenteerd en bediscussieerd.
https://www.spot.nl/

 

 





Wie wint de ADCN jaarprijs voor de beste TV commercial?
24.01.2013
  Over een paar maanden vindt alweer de 46e uitreiking plaats van de ADCN Jaarprijzen voor Reclame en Vormgeving.
Lees verder
BVA: ‘noodsituatie in 2013’
24.01.2013
De voorzitter van de Bond van Adverteerders Jan Driessen, daarnaast Commissaris AT5 en Directeur Communicatie AEGON,
Lees verder
TV en Tablet samen zijn de drivers van online merk-zoekgedrag
17.12.2012
  Als tabletbezitters een interessant product zien op de TV gaat twee derde online op zoek naar meer informatie via
Lees verder
5 finalisten Ster Gouden Loeki 2012
17.12.2012
Ditzo, SIRE, Telfort, Wakker Dier en Wereld Natuur Fonds zijn de 5 finalisten die strijden om de Ster Gouden Loeki
Lees verder
Marketing Insights Event (MIE) 2013
17.12.2012
De 11e editie van het Marketing & Information Event zal plaatsvinden op 6 & 7 februari 2013 in het World Forum
Lees verder

© 2012 CMC | Ontwikkeld door Lead Today